Co łączy Lublin z Wrocławiem, a Łódź z Poznaniem? Okazuje się, że zamiłowanie do tych samych kolorów. Dzięki ogólnopolskiej kampanii badawczej Kolorowa Polska Dekoral Fashion, udało się określić preferencje kolorystyczne Polaków na podstawie badań przeprowadzonych na ulicach wybranych polskich miast oraz ankiety udostępnionej Internautom. Teraz mogą oni wziąć udział w konkursie Metamorfozy. Warto, bo do wygrania jest metamorfoza osoby i lokalu.
Do 8 sierpnia Internauci mają szansą na wykazanie się swoją kreatywnością i stylem. Wystarczy sfotografować się w dowolnej stylizacji i za pomocą aplikacji dostępnej na http://www.kolorowapolska.pl/metamorfozy dobrać odpowiednie tło do swojego zdjęcia. Dostępne wersje tła to aranżacje wnętrz, które można dopasować uwzględniając swoją osobowość, nastrój czy preferencje. Zdjęcie własnej sylwetki powinno być wykonane na jednolitym tle tak, aby za pomocą aplikacji sprawnie wyciąć je i dopasować do wybranej aranżacji. Im ciekawsze kompozycje fotografii i tła – tym większe szanse na główną wygraną.
W walce o nią, uczestników wesprą ambasadorzy i jurorzy konkursu – Karolina Malinowska
i Olivier Janiak.
W pierwszym etapie zgłoszenia będą oceniane przez Internautów. Spośród wszystkich nadesłanych kompozycji, wybranych zostanie trzydzieści, które trafią pod ocenę jury. Na osobę, która, według Internautów i jurorów, wykaże się największym wyczuciem dobrego stylu, czeka profesjonalna metamorfoza pod okiem stylistki Joli Stefańskiej i architekt Kamdi Sosnowskiej. Uczestnik w ramach własnej metamorfozy zostanie zabrany na zakupy i profesjonalne konsultacje w zakresie makijażu i stylizacji. Zaś metamorfoza jego lokalu obejmie konsultacje i opiekę przy tworzonym projekcie przez architekta, oraz malowanie i wyposażenie w oparciu o kolorystyczne upodobania zwycięzcy.
Dla wielu osób duże znaczenie ma to, jakimi barwami otaczają się na co dzień. Wyniki badań przeprowadzonych w ramach akcji Kolorowa Polska przez markę Dekoral Fashion (www.KolorowaPolska.pl) potwierdziły, że Polacy rezygnują z szarych i smętnych pomieszczeń na rzecz soczystych i ciepłych kolorów. Dominujące w polskich biurach kolory kremowy, cytrusowy i perłowy, Polacy coraz chętniej zamieniają na tweedową zieleń, lazurowy szantung czy limonkową taftę.
Konkurs Metamorfozy jest częścią ogólnopolskiej kampanii Kolorowa Polska organizowanej przez Dekoral Fashion. Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia i potrwa do końca 2014 roku.
Napisz komentarz